Klantenservice
CONTACT
Wij doen ons best om e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden. Op werkdagen is dat binnen 24 uur. Heb je nog geen antwoord op je mail check je map "ongewenste e-mail / spam". Anders bel 085-086 6726 of app ons.
't Juffie
Nieuwe Es 79
4254AW Sleeuwijk
Openingstijden
maandag | 09.00 tot 17.30 uur |
dinsdag | 09.00 tot 17.30 uur |
woensdag | 09.00 tot 17.30 uur |
donderdag | 09.00 tot 17.30 uur |
vrijdag | 09.00 tot 17.30 uur |
zaterdag | 09.00 tot 17.00 uur |
zondag | gesloten |
VERZENDEN EN RETOURNEREN
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL (inclusief track&trace) dezelfde werkdag (voor 15.00 besteld).
- Is je bestelling boven de € 50,- dan worden GEEN verzendkosten berekend.
- Bij bestellingen t/m € 50,= zijn de verzendkosten binnen Nederland € 2,95.
- Bij bestellingen t/m € 50,= zijn de verzendkosten naar België en Duitsland € 6,95, overige EU landen € 9,95.
Bestellingen worden, als ze voor 15:00 zijn besteld, dezelfde werkdag met PostNL verstuurd.
- Maandag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 levering op woensdag.
- Dinsdag voor 15:00 besteld is woensdag geleverd, na 15:00 levering op donderdag.
- Woensdag voor 15:00 besteld is donderdag geleverd, na 15:00 levering op vrijdag.
- Donderdag voor 15:00 besteld is vrijdag geleverd, na 15:00 levering op zaterdag.
- Vrijdag voor 15:00 besteld is zaterdag geleverd, na 15:00 levering op dinsdag.
- Zaterdag en zondag besteld is dinsdag geleverd.
LET OP: De levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 3 tot 7 werkdagen.
- Dit geldt op werkdagen, feestdagen uitgezonderd.
- Voor vertragingen van de levering door PostNL zijn wij niet aansprakelijk.
- Bij afwijkende levertijden zal er altijd via e-mail contact met je worden opgenomen.
- Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald bij ’t Juffie in Sleeuwijk. Neem hiervoor wel even contact op met webshop@t-juffie.nl of bel met 085-086 6726.
Alle bestelling worden met PostNL met Track en Trace code verstuurd. Je ontvangt van ons automatisch een verzend e-mail met de PostNL link.
Je kunt je bestelling volgen via de PostNL-pakketcode op de website van PostNL . Je vindt deze code in de verzendbevestiging, die wij per e-mail aan je sturen zodra je pakket bij PostNL is aangeboden.
Leveringen vinden plaats op dinsdag t/m zaterdag tussen 09:00 en 21:00 uur. Als je niet thuis bent zal de bezorger van PostNL de volgende dag weer proberen te bezorgen. Daarna wordt je bestelling bij de dichtsbijzijnde afhaallocatie bewaard, waar je het zelf af kunt halen. PostNL laat hierover een bericht achter in je PostNL app.
Ben je niet blij met wat je besteld hebt en je wilt het terugsturen of ruilen? Geen Probleem!
Je kunt je bestelling of een deel ervan ruilen of het simpelweg retourneren, omdat je niet tevreden bent met wat je hebt besteld. De enige voorwaarde is dat de artikelen compleet, ongebruikt en onbeschadigd bij ons aankomen. Bij sets kunnen geen afzonderlijke artikelen worden geretourneerd. De cadeauverpakking(en) wordt niet terugbetaald.
Retour- / Ruilformulier
Termijn
Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je bestelling of een deel ervan terug te sturen.
Retourzendingen die na de retourtermijn worden geretourneerd worden niet geaccepteerd en zullen worden teruggestuurd.
Niet-identificeerbare retourzendingen worden maximaal 30 dagen bewaard. Na 30 dagen wordt het intern verwerkt en kan er niet meer over worden gecorrespondeerd. Reclamaties kunnen dan niet meer in behandeling worden genomen.
Verzenden
Doe bij de retourzending altijd een kopie van de pakbon of factuur en het ingevulde ruil/retourformulier en stuur het naar het adres dat op het retourformulier staat. We adviseren de artikelen goed te verpakken (bij voorkeur in de originele verpakking) en het verzendbewijs goed te bewaren. Je kunt ons niet aansprakelijk stellen voor zoek geraakte paketten zonder verzendbewijs. Als je artikelen beschadigd of kapot bij ons aankomen kunnen we je helaas het aankoop bedrag niet terugbetalen. We kunnen alleen retourzendingen in behandeling nemen met een ingevuld retourformulier en de kopie van de factuur of pakbon. Om retouren zonder ingevuld retourformulier of ontbrekende gegevens toch in behandeling te nemen (als dat nog mogelijk is) berekenen wij € 5,00 crediteringskosten.
Stuur het artikel retour in een passende verpakking. Stuur artikel NOOIT los in een enveloppe. Ervaring leert dat door de machines bij PostNL de enveloppe kan scheuren en de items eruit vallen. Je kunt ons in dit soort situaties niet aansprakelijk stellen voor verlies van het artikel.
Terugbetalen bij Retourneren
Je aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk aan je terugbetaald. Normaal doen we dat op de dag dat we je retourontvangst hebben ontvangen of anders uiterlijk binnen 7 dagen. Bij retourneren van de gehele bestelling krijg je de verzendkosten die je hebt betaald (bij orders tot € 50,=) ook terugbetaald. Als je een deel van je bestelling terugstuurt worden de verzendkosten niet vergoed.
Bij retourneren van defecten binnen de garantie periode of bij verkeerde levering vergoeden wij de retourverzendkosten (extra kosten voor aangetekend versturen worden niet vergoed).
Terugbetalingen worden gedaan via dezelfde betaalmethode vaarmee de bestelling is geplaatst.
Terugbetalen / bijbetalen bij Ruilen
Als je wilt ruilen en je nieuwe artikelen zijn goedkoper dan de artikelen die je terugstuurt, krijg je het verschil terugbetaald op de dag dat we je nieuwe artikelen versturen of anders uiterlijk binnen 7 dagen.
Als je wilt ruilen en je nieuwe artikelen zijn duurder dan de artikelen die je terugstuurt dan sturen we je per e-mail een betaallink op de dag dat we je nieuwe artikelen versturen. Je mag het verschil dan achteraf betalen maar wel binnen 7 dagen na versturen van de e-mail met betaallink.
Retour- / Ruilformulier
Herroepingsformulier
Retouradres
't Juffie
Ruilen / Retourneren
Postbus 12
4254 ZG Sleeuwijk
Webshops van 't Juffie
De ruil en retour voorwaarden gelden voor alle webshops van 't Juffie.
www.t-juffie.nl/alle-webshops
Is je bestelling niet compleet of verkeerd geleverd?
Om te beginnen; SORRY. Het is zeker niet de bedoeling geweest om iets te vergeten bij het inpakken. Neem dan gelijk contact met ons op en wel sturen je het missende artikel op.
Net zo vervelend is het als niet het juiste artikel is ingepakt. Dan hebben we bij het inpakken van je bestelling ons blijkbaar vergist in het artikelnummer. Ook dan vragen we je gelijk contact met ons op te nemen en we gaan het zo snel mogelijk in orde maken.
Bij het uitpakken je artikel defect?
SORRY.
Neem gelijk contact met ons op te nemen en we gaan het zo snel mogelijk voor je in orde maken.
Retourneren of Ruilen
De verzendkosten voor het terugsturen van een deel of de hele bestelling zijn voor eigen rekening.
Retourneren bij verkeerde/defecte artikelen
De verzendkosten voor het terugsturen van defect* geleverde of verkeerd geleverde artikelen betalen we je terug. In deze gevallen kun je op het ruil/retourformulier vermelden dat we je verzendkosten terugbetalen.
Stuur de artikelen in dezelfde verpakking naar ons terug.
- Brievenbuspakje frankeren als brievenbuspakje
- Pakket frankeren als pakket
- Extra kosten voor aangetekend aan ons terugsturen worden niet vergoed
*) Brievenbuspakjes gefrankeerd als pakket worden als brievenbuspakje vergoed.
**) Het terugsturen van een complete/gedeeltelijke bestelling met daarbij een defect product valt niet onder deze regeling.
Voor de actuele tarieven verwijzen wij naar PostNL
Retourneren bij Garantie
De verzendkosten voor het retourneren van een garantie geval betalen we je terug. In deze gevallen kun je op het ruil/retourformulier vermelden dat we je verzendkosten terugbetalen.
Waarom naar een Postbus?
Wij vragen je retouren terug te sturen met PostNL naar ons Postbus-adres. Je retour wordt dan sneller afgeleverd door PostNL.
Het postbus adres kan NIET gebruikt worden als je met een andere vervoerder dan PostNL verstuurd.
Stuur je je retour naar ons gewone adres dan wordt je retour de volgende werkdag verwerkt.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Bel even en we zorgen dat je bestelling klaar ligt. Ons telefoonnummer is 085-086 6726
Versturen jullie mijn bestelling met een Track&Trace?
Ja, alle bestellingen worden verstuurd met een PostNL track & Trace label.
Zodra je bestelling is ingepakt ontvang je een mail met daarin de link naar de verzendinformatie van PostNL. Het kan tot 's avonds 23.00 uur duren voordat bij PostNL de eerste bezorginformatie vermeld wordt.
Brievenbuspakje of pakket?
Wij verzenden als het mogelijk is je bestelling in een brievenbuspakje. Het grote voordeel is dat je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangst.
Op de PostNL track&trace pagina zie je bovenaan staan als we je bestelling in een brievenbuspakje hebben verstuurd. Er staat dan: Past door de brievenbus.
Grote artikelen zoals verzamelboxen, JOSH armbanden in cadeauverpakking, brillen en bestellingen met meer dan 8 artikelen worden meestal als pakket verstuurd. Alle buitenlandse bestellingen worden standaard als pakket verstuurd.
Bestelling niet ontvangen
Op de PostNL Track&Trace pagina staat dat je pakket is afgeleverd maar je hebt toch niets ontvangen?
Ook de bezorger kan zich wel eens vergissen, vraag bij de buren of je bestelling daar is afgeleverd. Is het daar niet afgeleverd wacht dan nog één werkdag. In de meeste gevallen wordt je bestelling de volgende werkdag afgeleverd.
Of neem contact met ons op, wij nemen dan met PostNL contact op voor meer informatie. Houd er rekening mee dat een onderzoek naar Track&Trace pakket gemiddeld 3-4 dagen duurt voordat wij informatie van PostNL terug ontvangen.
FAQ
Je ringmaat bepalen op verschillende manieren
Wanneer je besluit om een ring via internet te kopen is het handig om te weten welke ringmaat je hebt. Wij helpen je daar graag mee!
Er zijn verschillende manieren om je ringmaat te meten: LET OP dit zijn adviesen en kan toch nog van je echte ringmaat afwijken.
In de tabel zie je de verschillende manieren van weergave van ringmaten. Bij de iXXXi ringen staan de maten in "Ringmaat Europa" vermeld.
Manier 1:
Hiervoor heb je de ringmeter nodig, een schaar en een stukje plakband nodig.
Als eerste stap download je de ringmeterformulier en print je deze.
Omdat je ringmaat anders wordt als je een hogere ring koopt staan hieronder 5 keuzes.
Wil je de basisring 8 mm kopen kies dan het ringmeterformulier met de 8, wil je een 14mm basis ring kopen kies dan het ringmeterformulier met de 14.
Vervolgens knip je het strookje uit van de maat ring die je verwacht nodig te hebben. Het uitgeknipte strookje zet je vast met een stukje plakband, schuif vervolgens de ring om je vinger, nu kan je kijken of deze goed past.
Hier onder is stap voor stap te zien hoe je de ringmaat-meter gebruikt.
Manier 2:
Hiervoor is een lineaal en een goed passende ring nodig.
Leg je ring op de lineaal. Let erop dat je de binnenkant van de ring op meet. De maat die je vervolgens afleest is de binnenkant diameter. Met deze maat kun je vervolgens aan de hand dan de maattabel de juiste ringmaat vinden.
Zoals je kan zien is het bij dit voorbeeld 18 mm en is dit ringmaat 18 (Ringmaat Europa)
Hieronder is een voorbeeld te zien van hoe je de ring op het lineaal dient te leggen.
Manier 3:
Hiervoor is een schuifmaat en een goed passende ring nodig.
Met de schuifmaat kun je gemakkelijk de binnenkant diameter aflezen. Met deze maat kun je vervolgens aan de hand van de maattabel de juiste ringmaat vinden.
Hieronder is een voorbeeld te zien van hoe je de schuifmaat dient te gebruiken om vervolgens je ringmaat te kunnen vinden.
Manier 4:
Hiervoor heb je ringmallen en een goed passende ring nodig.
De ringmallen die je hieronder ziet kan je uitprinten. Vervolgens leg je een goed passende ring erop en kan je zo de maat bepalen.
Hieronder is een voorbeeld te zien van hoe je de ring op de ringmallen legt om vervolgens je ringmaat te kunnen vinden.>
Je armbandmaat bepalen
Wanneer je besluit om een armband via internet te kopen is het belangrijk om te weten welke maat je hebt. Of misschien wil je een armband cadeau geven en wil je daarvan de maat weten. Wij helpen je daar graag mee!
Manier 1:
Pak een meetlint. Wikkel het meetlint, waar je knokkel zit, om je pols. Goed om je pols aansluiten, niet losjes. Lees het aantal centimers af.
Manier 2:
Knip een strook uit van een een A4 kopieerpapier. Ongeveer 1 cm breed en langs de langste kant. Wikkel het uitgeknipte strookje, waar je knokkel zit, om je pols. Zet een streepje waar het papiertje samenkomt. Leg het strookje op tafel en meet met een lineaal je polsmaat af.
Los of strak?
Je armbandmaat hangt af van hoe jij armbanden het fijnst draagt. Is dat passend, iets losjes of lekker ruim?
- Als je armband niet teveel wilt laten schuiven om je pols kies je voor 'passend'.
- Mag een armband beste wel wat schuiven maar niet op je hand hangen kies dan 'beetje los'.
- Mag jouw armband lekker ruim zitten, zelfs op je hand hangen, kies dan 'ruim'.
JOSH Armbanden maten
Staat je maat niet in de keuze lijst?
Heb je net die mooie ring of armband gevonden en blijkt jouw maat er niet tussen te staan?
Het kan zijn dat dit artikel tijdelijk niet op voorraad is of dat het artikel helaas niet in een bepaalde maat verkrijgbaar is.
Neem met ons contact op. We kunnen dan in de meeste gevallen je sieraad bestellen.
Eerst kijken dan passen.
Om te zien of je oorbellen je staan vragen je vriendelijk oorbellen niet in te doen maar naast / tegen je oorlel aan te houden en zo in de spiegel te kijken of je blij bent met je nieuwe oorbellen.
Zijn ze goed?
Dan heel snel indoen :-)
Wil je ze retourneren dan kun je ze in de originele verpakking terug doen.
Zijn jullie de sieraden nikkelvrij?
Ja, alle sieraden die wij verkopen zijn nikkelvrij. De leveranciers van de sieraden voldoen met hun sieraden aan de Europese wet.
De garantietermijn verschilt per merk
De garantie geldt wel met een paar voorwaarden. Voor web-bestellingen kun je hierover contact met ons opnemen. Heb je het sieraad in de winkel gekocht kom dan naar de winkel met je aankoopbon.
Er zit geen garantie op gebruiksschade. (krassen, verkleuringen en slijtage )
De garantieperiode gaat in op de datum dat je het sieraad gekocht hebt.
Waar moet ik op letten?
Ook voor de sieraden die je bij ons gekocht hebt geldt dat je die het beste uit doet als je gaat douchen/zwemmen etc.. Ringen kun je het beste uit doen als je je handen gaat wassen. Doe je sieraden om of aan nadat je parfum gebruikt hebt. Parfum kan vlekjes achterlaten op je sieraden.
Zilveren en verzilverde sieraden worden vaak wat donkerder in de loop van de tijd. Er komt dan een dun laagje zilveroxide op. Dit kun je het beste met een zilverdoek zachtjes eraf poetsen. Doe dit niet zachtjes en niet te vaak. Bij elke keer dat je poetst haal je een dun laagje zilver eraf. Bij verzilverde sieraden loop je het risico dat je dan op een gegeven moment de zilverlaag hebt weggepoetst.
De meeste artikelen zijn gecoate sieraden, die kun je oppoetsen met een gewone zachte doek.
BETALEN EN BESTELLEN
Veilig betalen via MultiSafepy
Je kunt bij al onze webshops kiezen uit verschillende betaalmethoden. Bij alle betaalmethoden berekenen wij GEEN extra kosten!
De gemakkelijkste manier om online te betalen is met iDEAL. Wij maken gebruik van de iDEAL diensten van MultiSafepay.
Met Klarna betaal je achteraf. Na je bestelling ontvang je van Klarna een e-mail met betaalinstructies. Je betaalt nadat je je bestelling hebt ontvangen. Klarna voert een geautomatiseerde gegevenscontrole uit, ben je bijvoorbeeld jonger dan 18 jaar dan mag je helaas niet met Klarna afrekenen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid. Wordt je verzoek niet goedgekeurd door Klarna dan kun je natuurlijk met een van de andere betaalmethodes je bestelling betalen. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna Klantenservice opnemen. Bij het gebruik van de Klarna betaalmethode ga je akkoord met de Betalings Voorwaarden van Klarna.
Wij rekenen geen extra kosten voor het gebruik van Klarna.
Voor meer informatie kun je hier de Klarna Algemene Voorwaarden lezen.
Bij overschrijven maak je zelf het bedrag van de bestelling over. Alle gegevens hiervoor staan in de bevestigings e-mail die je na de bestelling ontvangt. Zodra we de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling. Let op dat bij overschrijven het soms 1 tot 3 dagen kan duren voordat het bedrag op onze rekeing is overgeboekt.
Bancontact is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Mister Cash. U kunt direct uw aankopen betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving.
PayPal is een veilige manier om online te betalen. PayPal is bovendien een snellere manier om je online aankopen te betalen. ‘t Juffie krijgt je bankgegevens niet te zien. Je hebt wel een PayPal-rekening nodig.
Op cadeaukaarten van 't Juffie staat een code die je op de afrekenpagina kunt invoeren. De waarde van de cadeaubon wordt van het totaalbedrag van je winkelwagentje afgehaald.
Blijft er daarna in je winkelwagen nog een restbedrag over dan kun je dat via één van de betaalmethoden betalen.
Na gebruik vervallen overgebleven tegoeden op cadeaukaarten en worden niet vergoed.
De cadeaukaart kan eenmalig worden gebruikt en slechts één code per betaling.
Cadeaukaarten zijn 2 jaar geldig, na datum van uitgifte.
Cadeaukaarten kunnen ook in de winkel worden verzilverd.
De cadeaukaarten kunnen niet ingewisseld worden voor geld.
Je kunt Fashioncheque gebruiken. Vul je kaartgegevens in. Het eventueel overgeleven bedrag van je bestelling, kun je dan met een andere betaalmethode betalen (m.u.v. Achteraf Betaalmethoden).
Wanneer je een artikel retourneert dat is betaald met fashioncheque, ontvang je voor dit deel een tegoedbon van 't Juffie.
Je kunt de VVV-kaart gebruiken. Vul je kaartgegevens in. Het eventueel overgeleven bedrag van je bestelling, kun je dan met een andere betaalmethode betalen (m.u.v. Achteraf Betaalmethoden).
Wanneer je een artikel retourneert dat is betaald met VVV cadeaukaart, ontvang je voor dit deel een tegoedbon van 't Juffie.
Bij een leuke kortingsactie of Free Gift actie horen een aantal voorwaarden:
- Per klant wordt maximaal 1 Free Gift meegestuurd.
- Kortingacties gelden niet voor cadeabonnen, cadeauverpakking en sale items en/of nader aangegeven items.
- Je kan niet achteraf een Free Gift opeisen.
- Free Gifts kunnen van kleur afwijken van afbeelding.
- Bij Free Gifts is geen keuze qua kleur, deze worden willekeurig bij je bestelling ingepakt.
- Stuur je een deel van je bestelling retour en komt het aankoopbedrag onder de actie voorwaarden dan dien je ook de Free Gift terug te sturen. Wil dan toch de Free Gift houden dan ontvang je van ons een betaalverzoek voor de normale prijs van het item.
- Kortingen zijn geldig in de aangegeven periode.
- Kortingen bij actiecodes kunnen niet achteraf worden verwerkt.
ALGEMEEN EN PRIVACY
Privacy en bescherming persoonsgegevens AVG
Als je bij 't Juffie iets bestelt, dan kan dat alleen als je je naam, (aflever)adres, e-mail en telefoonnummer invult. Deze gegevens zijn nodig, omdat we anders je bestelling niet verwerkt en afgeleverd kan worden. Je wil dan natuurlijk wel dat 't Juffie je privé-gegevens ook écht privé houdt.
Met de privacywet AVG (Algemene Verordering Gegevensbescherming) is 't Juffie verantwoordingsverplicht jouw persoonsgegevens te beschermen.
Wie is 't Juffie?
’t Juffie verkoopt toonaangevende sieraden en mode-accessoires. We hebben verschillende webshops en een winkel in Sleeuwijk.
’t Juffie
Nieuwe Es 79
4254AW Sleeuwijk
085-086 6726
www.t-juffie.nl
www.bibastore.nl
www.ixxxijewelrystore.nl
www.josharmbandenstore.nl
www.kallikallistore.nl
www.karmajewelrystore.nl
www.mannenarmbandenstore.nl
Hoe gebruiken we verder jouw persoonsgegevens?
Allereerst is het goed om te weten dat al je gegevens van onze webshops worden bewaard op een goed beveiligde database/server in Europa. Je gegevens worden zeker niet aan derden doorgegeven voor commerciële doeleinden. Hieronder leggen we je duidelijk en helder uit welke persoonsgegevens we vragen of ontvangen.
Voor- en achternaam |
Op de afrekenpagina vragen we die om je bestelling af te handelen. |
Adres |
Je adres vragen we ook op de afrekenpagina, dan weten we waar we je bestelling naar toe moeten sturen. |
|
We sturen je een e-mail alsde bestelling gelukt is en als je pakket verstuurd is met de PostNL track&trace link. Of als we een vraag hebben over je bestelling. Je e-mail adres vragen we je op de afrekenpagina. Als je je hebt ingeschreven voor onze Nieuwsbrief (op onze homepages of Facebook pagina ) dan sturen we die ook naar jouw e-mail adres. Wij versturen onze Nieuwsbrieven alleen als jij daar toestemming voor hebt gegeven. |
Telefoonnummer |
Een beller is sneller, als er iets onduidelijk is met je bestelling of retour dan is het fijn om je te bellen of te WhatsAppen. Ook je telefoonnummer vragen we op de afrekenpagina. |
Betaalgegevens |
Als je bij ons betaalt dan sturen we je gegevens naar MultiSafepay, betaal je achteraf dan sturen we je door naar Klarna. Wij bewaren je rekeningnummer niet. Als we je terugbetalen voor een retour kan dat alleen via de betaalprovider die je gekozen hebt bij de bestelling. |
IP-adres |
Voor onze Google Analytics gebruiken we geanonimiseerde IP-adressen. De laatste 3 cijfers van je IP-adres worden door een 0 vervangen. |
Geboortedatum |
Je geboortedatum vragen we je alleen als je wil bestellen met achteraf betalen met Klarna. Klarna wil controleren dat je ouder bent dan 18 jaar anders mag je niet met Klarna afrekenen, dit is een geautomatiseerd besluit. Wij bewaren je geboortedatum niet. |
Administratie |
We verwerken je voor- en achternaam, adres, e-mail en telefoonnummer in onze administratie. |
Verzenden bestellingen |
Om je bestelling te verzenden werken we samen met PostNL, zij bewaren je voor- en achternaam, adres. Met deze gegevens kun jij via track&trace je bestelling volgen. |
Reviews |
Van The Feedback Company krijg je na de levering van je bestelling een e-mail om, als je dat leuk vindt, een beoordeling/berichtje achter te laten. Een review kun je ook anoniem plaatsen. |
Account |
Als je een account hebt aangemaakt bewaren we je naam, factuur- en afleveradres, telefoonummer, e-mail, je inlognaam en je bestellingen. Je wachtwoord is voor ons geheim dat kunnen wij nooit zien. |
Verbeteren |
Om onze webshops telkens te verbeteren verwerken we anoniem gegevens via Google Analytics en Hotjar. |
Nieuwsbrief |
Nieuwsbrieven versturen we via MailChimp. Je kan alleen een Nieuwsbrief van ons ontvangen als je daarvoor zelf toestemming voor hebt gegeven. Onderaan elke Nieuwsbrief kun je je gegevens inzien en aanpassen. |
Met wie werken we samen?
Om bestellingen af te handelen werken wij samen met verschillende bedrijven voor het betalen, verzenden en de administratie. Met deze bedrijven hebben wij een contract om er zeker van te zijn dat ook zij volgens de AVG-wet jouw gegevens beschermen. Daarbij verwerken we ook analyse gegevens, maar die zijn anoniem. Wij hebben met de volgende bedrijven verwerkingsovereenkomsten afgesloten:
Software ontwikkeling |
Zij zijn onze technische partner voor de webshops |
The Feedback Company |
Van The Feedback Company krijg je na de levering van je bestelling een e-mail om, als je dat leuk vindt, een beoordeling/berichtje achter te laten. |
MultiSafepay |
Zij zijn onze betaalprovider |
Klarna |
Zijn zijn onze betaalprovider voor Achteraf Betalen. Hier kun je het privacy beleid van Klarna lezen: Klarna Privacy Beleid |
Software ontwikkeling |
Om je bestelling te verzenden werken we samen met verzendbedrijven. Zij bewaren je voor- en achternaam en adres. Met deze gegevens kun jij via track&trace je bestelling volgen. |
MailChimp |
Via MailChimp worden onze nieuwsbrieven verstuurd |
Google Analytics |
alleen geanonimiseerde gegevens |
Hotjar |
alleen geanonimiseerde gegevens |
-
We bewaren je persoonsgegevens niet langer dan wettelijk noodzakelijk is, denk hierbij aan minimaal 7 jaar voor de Belastingdienst. Voor jezelf is het zo wel handig om eerdere bestellingen in te zien. Voor statistische doeleindenworden gegevens niet langer bewaard dan noodzakelijk.
Wil je je persoonsgegevens inzien of wijzigen? Dit kun je doen in je eigen webshop account en/of via onze Nieuwsbrieven.
Wil je je persoonsgegevens uit ons systeem verwijderen? Stuur ons een e-mail naar: avg_gdpr@t-juffie.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek van jou zelf komt, stuur je een kopie van je ID of paspoort mee. Maak in de kopie je pasfoto, het MRZ (de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en het Burgerservicenummer (BSN) zwart. Zo bescherm je je eigen privacy. We reageren dan binnen 4 weken op jouw verzoek.
Heb je een klacht die over je persoonsgegevens gaan? Die kun je indienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens via de deze link:
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons
Cookies
Functionele Cookies
Als je onze webshops bezoekt, plaatsen wij functionele cookies. Dit zijn cookies zodat je bij ons kunt winkelen bij. Zonder functionele cookies vergeet het winkelwagentje elke keer wat je erin hebt geplaatst. Je kunt dan bijvoorbeeld maar één artikel in het winkelwagentje plaatsen. Ook je filter keuzes worden niet onthouden.
Analytische Cookies
Wij willen onze webshops altijd blijven verbeteren en daarom gebruiken wij analytische cookies van Google Analytics en Hotjar. Deze cookies zijn geanonimiseerd en bevatten geen persoonsgegevens van jou.
Tracking Cookies
Tot slot willen we je laten weten dat wij géén gebruik maken van tracking cookies. Tracking cookies kunnen o.a. worden gebruikt om je te volgen op andere websites die niet van ons zijn en om daar bijvoorbeeld reclame van ons te laten zien.
Bij je eerste bezoek aan onze webshops vragen wij jouw toestemming door de functionele cookies en geanonimiseerde analytische cookies te bevestigen.
Geen zorgen, jouw persoonsgegevens zijn veilig bij ons!
Wij nemen het beschermen van jouw gegevens heel serieus. Daarom hebben we goede maatregelen genomen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijzigingen van jouw gegevens tegen te gaan. Denk hierbij aan het gebruik van beveiligde verbindingen, sterke wachtwoorden, inlog-verificatie in twee stappen.
Als je het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn neem dan contact met ons op via avg_gdpr@t-juffie.nl. In het geval van een datalek dan zijn wij verplicht dit officieel te melden bij het Meldloket van de Autoriteit Persoonsgegevens.
Veilig betalen.
Voor het betalen van je bestelling werken wij samen met MultiSafepay. Zij zijn een Nederlandse betaalprovider en zorgen ervoor dat je in een veilige omgeving kan betalen. Een simpele check is kijken of het webadres met een slotje begint.
Nadat je je bestelling betaald hebt kom je terug op onze bedank-pagina.
Wat onze klanten zeggen zegt meer dan een keurmerk
Wij hebben geen keurmerk
Een keurmerk voor onze webshops krijg je niet, daar moet je voor betalen. Wij vinden de meningen en opmerkingen die onze klanten geven in de reviews veel waardevoller dan het kopen van een keurmerk.
Dit is een heel bewuste keuze van ons. Een keurmerk op je website kun je alleen tegen betaling ontvangen en voegt volgens ons niets toe aan de veiligheid en zekerheid als je bij ons besteld.
Voor ons zijn het onze klanten die je kunnen vertellen of bij ons alles in orde is. In de duizenden reviews die zij ons gegeven hebben kun je lezen of wij ons netjes aan de afspraken houden zoals levertijden en hoe wij met vragen, fouten en klachten omgaan. We nodigen je uit een kijkje te nemen naar de reviews van ons.
Bij ons ontvang je geen kortingscode als je een review schrijft. We willen graag eerlijke en spontane reacties. Een korting geven om een review te schijven gaat niet samen met waar wij voor staan.
Daarom deleten wij ook geen negatieve reacties, alle reviews staan in de lijst.
Twijfel je? Kom dan naar onze winkel in Sleeuwijk. We staan je daar graag te woord
De inhoud van deze website is met grote zorg samengesteld. Ondanks dat is het mogelijk dat enige informatie onvolledig of onjuist is. Wij doen ons uiterste best om de informatie zo volledig mogelijk te houden. Wijzigingen kunnen ten allen tijde zonder voorafgaande aankondiging doorgevoerd worden. Zie je onvolkomenheden of foutjes? Mail ons deze dan via webshop @ t-juffie.nl.
Auteursrechten en intellectuele eigendomsrechten
Het auteursrecht op deze website en webwinkel berust bij ons en bij derden. Van verscheidene leveranciers hebben wij toestemming tekst en beeldmateriaal te gebruiken. ‘t Juffie maakt voor verscheidene producten gebruik van eigen gemaakte foto’s. Vermenigvuldiging van teksten of afbeeldingen voor commerciële doeleinden in wat voor vorm dan ook is alleen toegestaan na voorafgaande toestemming
Copyright alle foto's die niet via leveranciers zijn verkregen: 't Juffie
Voor alle duidelijkheid: Bij twijfel kun je contact opnemen met ons of controleer bij de leverancier de oorsprong van de foto.
Aansprakelijkheid
‘t Juffie sluit alle aansprakelijkheid uit voor enigerlei schade, direct of indirect, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het niet-eigenlijk gebruik van producten gekocht bij 't Juffie of andere tot 't Juffie behorende webshops.
Algemene Voorwaarden
Inhoudsopgave:
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 - De prijs
Artikel 10 - Conformiteit en garantie
Artikel 11 - Levering en uitvoering
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klachtenregeling
Artikel 15 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;Dag: kalenderdag;Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon en producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer: 't Juffie
Vestigings- & bezoekadres:
Telefoonnummer: 085-086 6726
Bereikbaarheid: Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:30 uur tot 17:30 uur
E-mailadres: webshop@t-juffie.nl
KvK-nummer:
Btw-identificatienummer: NL002111788B64
Indien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de gegevens over de toezichthoudende autoriteit:
Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:
de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimte waar deze is toegekend;een verwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
Artikel 4 - Het aanbod
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:de prijs inclusief belastingen;de eventuele kosten van aflevering;de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.
Artikel 5 - De overeenkomst
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Bij levering van producten:
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.Bij levering van diensten:
Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;die duidelijk persoonlijk van aard zijn;die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;die snel kunnen bederven of verouderen;waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;voor losse kranten en tijdschriften;voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;betreffende weddenschappen en loterijen.
Artikel 9 - De prijs
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; ofde consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.
Artikel 11 - Levering en uitvoering
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Opzegging
De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.Verlenging
Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.Een overeenkomsten met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.Duur
Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.
Artikel 13 - Betaling
Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
Artikel 14 - Klachtenregeling
De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Artikel 15 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Wie wij zijn
‘t Juffie is een super gave bijoux-sieraden winkel in het midden van Nederland. In 2012 gestart in een klein winkeltje in Giessenburg en direct online met onze eerste webshop. Vanaf het begin hebben we gezocht naar mooie en betaalbare sieraden van Nederlandse merken. We hebben de mooiste bijoux merken gewoon uit eigen land gevonden. Ik heb er bewust voor gekozen om niet tientallen merken in onze winkel te hebben maar een beperkt aantal merken,maar dan wel zo compleet mogelijk de collecties van die merken te hebben. Onze winkel kreeg, dankzij onze webshop en dat wij complete colelcties in de winkel hebben, steeds meer klanten. In 2015 hebben we de het pand naast onze winkel erbij betrokken en een tweede lokatie voor de webshops betrokken. On-line zijn we 'brand'-webshops gaan openen. Zo zijn er ondertussen gespecialiseerde webshops van iXXXi, Biba, Karma, JOSH en Kalli. In 2020 was het tijd om te gaan verhuizen. In ons nieuwe pand hebben we winkel en webshops onder één dak.
Wat voor ons vanaf het begin enorm belangrijk was en nog steeds is, is dat we eerlijk en oprecht zijn.
Dat klinkt misschien wat algemeen, maar daarmee bedoelen we dat we het echt fijn vinden als je bij ons komt winkelen en we je eerlijk advies mogen geven. Wij vinden het echt leuk als je sieraden je mooi staan en jij daardoor ook blij bent met je aankoop. Als een sieraad jouw niet mooi staat dan vetellen we dat ook. Twijfel je, dan is ons advies; slaap er eerst een nachtje over en kom dan terug.
Ook online zijn we recht-door-zee. Op werkdagen besteld voor 15.00 betekent echt dat je pakket dezelfde dag verstuurd wordt. Is er iets niet in orde? We lossen het op, géén van-kastje-naar-de-muur situaties! Kom je er online niet uit? Gelijk bellen of appen dan kunnen we je helpen met bijvoorbeeld maatkeuze.
Wil je weten wat anderen over ons zeggen? Lees dan eens onze reviews. Ondertussen hebben al duizenden klanten een onafhankelijk berichtje achtergelaten. Dat is voor ons eigenlijk belangrijker dan wat wij allemaal te vertellen hebben.
Of je nu bij ons in de winkel bent geweest of online hebt geshopt we zouden het leuk vinden om je terug te zien!
Groetjes Ria